środa, 16 lipca 2014

Legenda legła w gruzach

Ludzie.
Co ja się dziś dowiedziałem, to po prostu w głowie się nie mieści. Zawsze uważałem Woja za guru gier wszelakich - pokazywał mi Dragon Ejdże, Line Ejdże, wszelkie ejdże, w każdej miał level milion i był Hero of the Class, i miał zbroje tak epickie, że sam Epikur by nie miał.
I co on mi mówi normalnie dziś po paru tygodniach przygód w Skyrim?... Że co?! Że on w sumie grał tylko parę dni i doszedł mniej więcej tam gdzie ja...
No ja nie mogę.
To już mi tylko Asia pozostała, która grała 847 h, bo to na steamie jest napisane.
Ale nie ma tego złego. Skłonię Woja, żeby grał równolegle do mnie i nasze przygody nabiorą pikanterii. Mam nadzieję.
Jejku, nie ma siły opisywać, co tam przeżywam. Jak już zrobię jakąś jaskinię, to jestem tak zmęczony, że już nie piszę...

7 komentarzy:

  1. Próba komentarza, bo Wojo wymyśla, że nie działa

    OdpowiedzUsuń
  2. A teraz z nazwą próbuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaję, że są problemy z komentowaniem. Nawet na Chrome zdarza się problem z cachem przeglądarki. Z forów wynika, że to trwa już od 2 lat! Wina jest po stronie portalu. Ma pomagać czyszczenie cookie i cache.

    OdpowiedzUsuń
  4. Da się jakoś wkleić screena do komentarza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że nie. Można spróbować wkleić kod html, i np. podlinkowac picassę.
      Ale to okienko nie wspiera nawet przejścia na html.
      Samo pisanie posta - tak.
      W ogóle jest to słabe, bo dodawanie komentarzy też się lubi zwiesić.

      Jak piszecie anonimowo, to muszę moderować, Wojo jak był zalogowany, to nie.

      Usuń
  5. Bez sensu, bo ja nawet jak jestem zalogowana na google i wybieram ten sposób identyfikowania to opisuje mnie jako Unknown.

    OdpowiedzUsuń