niedziela, 13 lipca 2014

Grobowiec Hillgrunda [spoilery]

Przygoda sprzed tygodnia, ale opublikowana dopiero teraz, na prośbę zniecierpliwionych czytelników :-)


Postanowiłem wyruszyć na wschód, tam gdzie niedawno zdobyłem sok tego Czcigodnego Drzewa. Po drodze było pełno fajnych lokacji, więc pomyślałem, że trochę spenetruję, jak to ja. Tuż przed samym mostem zauważyłem ścieżkę czy raczej takie schody w górę stoku, no to tam poleciałem. Była tam jaskinia, a przed nią facet, który stwierdził, że to grobowiec jego rodu, w którym teraz podobno urzęduje niedobry nekromanta. Quest nazywa się Grobowiec Hillgrunda, a facet Golldir.
No to oczywiście postanowiłem mu pomóc. Próbowałem zresztą parę razy, bo ja się tak nie umiem zdecydować, czy mam się skradać i z łuku ich kłaść, czy wszystkich palić płomieniami czy może rąbać takim młotem stalowym, który też mam, i w ogóle jak się ubrać. No dobra - dostanę opieprz od znanych tradycjonalistów - ale to ma być zabawa: więc wskoczyłem w ciężką stalową zbroję z jakiegoś herszta bandy. Z takim stalowym młotem to wielu ludzi mam na 1 hit, więc to naprawdę kręci. Oczywiście było dość łatwo. Do czasu...
Natomiast coś mi się zepsuło, bo nie mogę dodawać elementów do menu Ulubione (normalnie F, u mnie Tab). Pomyślałem, że to przez przemapowanie klawiszy, ale wróciłem do oryginalnego i dalej to samo. Nie wiem co z tą grą...
Więc jak mówiłem cała lokacja była łatwa, ale ostatnia komnata z nekromantą - bardzo trudna. Nekromanta zaatakowany otwiera dwoje drzwi, z których mu wyłazi pełno pomocników, najpierw słabych, ale potem mocniejszych. Nekromanta wciąż ożywiał te zombie, a nie można go było trafić, bo się teleportował i naprawdę ciągle padałem, mimo że miałem pomocnika. Brakowało mi many, potem tym młotem nie zawsze trafiałem, a ich się robiło bardzo dużo.
A ja to jestem takim graczem, że najpierw zbieram wszelkie potionki, składniki, ubrania, bronie, że ledwo chodzę, a potem jak trzeba, to nie używam...hehe.
Jak sobie poradziłem?:
Pozbierałem mnóstwo złota, nawet urny regularnie plądrowałem, bo tam jest tego pełno. Mam już znowu 2000 mimo kupna domu no i sobie wracam.
Właśnie znalazłem na YT jeden pewien z miliona filmików z gameplayu. W sumie mogę zamieścić, wypromuję faceta :-)
Grobowiec Hiilgrunda z Marvolo
Pozdrawiam Autora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz