wtorek, 3 marca 2015

Opowiadanie "Stawić Czoło", r.3

Neafel dalej pisze swoje opowiadanie o sobie samej i jej przygodach, zatem my je z kolei czytamy. Rozdział 3. podzieliłem na części, bo kawałek 14 minutowy wydaje mi się za długi.

Co do fabuły, to można skwitować, że nic nowego. Elfka dalej podróżuje. Ale zmieniło się towarzystwo i cel. Khajiit, jak to Khajiit, odwrócił się na pięcie i... już go nie ma. Neafel ma za to wielu nowych towarzyszy. W podróży jest trochę czasu, aby ich lepiej poznać i opisać. No i podróż ma inny cel, ale o tym już sami posłuchajcie...:



W kolejnym fragmencie przekonamy się, czy w końcu należy bać się magów, takich jak Fotys Girero, czy nie...



Już wkrótce cała ferajna schroni się w pewnym miejscu przed burzą, ale czy to miejsce będzie bezpieczne? I czy długo tam zabawią? Już wkrótce w ostatnim fragmencie rozdziału :-)

A póki co ja odkryłem modowanie, w wyniku czego dużo piszę na forum, a mało gram, być może głównie dlatego, że gra nie chce mi czasami działać, jak coś wgrywam... :-) Ale to trzeba opisać osobno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz